18 =D

måste börja med att tacka alla som kom och ville fira min 18 års dag =D!
har räknat lite lätt å kommit fram till att de va fan totalt ca 50 pers som kom å gick underkvällen :) riktigt roligt!
å tack för alla härliga presenter som jag fick :)! men den bästa var nog överraskiningen av jossan å fanny ;) HAHAHAHA
freddes å lill p:s tårta va fan inte dum den heller ;) fan allas presenter var underbara:)!




pallar icke skriva mer, så fuck off biatch!


ps: måsta tacka päronen också för att jag fick ha fest hemma :P kärlek till dom <3

Kommentarer
Postat av: Jasmin

japp nu är jag nöjd! men detta kom endast upp tack vare mig! min förtjänst! tacka mig!

2009-05-27 @ 00:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0